Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hemi
LRT member
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Czw 17:48, 05 Lut 2009 |
|
|
Jak pewnie wszyscy wiedza zakupilem dfp.
A teraz potrzebuje pomocy przy ustawieniu jej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sasek
LRT member
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Czw 20:00, 05 Lut 2009 |
|
|
Czego nie możesz ustawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki97
LRT member
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin/Jastków
|
Wysłany: Czw 21:45, 05 Lut 2009 |
|
|
najlepiej sas opisz wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sasek
LRT member
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Czw 21:54, 05 Lut 2009 |
|
|
Spróbuj moich ustawień ja na takich latam i jest gites
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hemi
LRT member
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Czw 22:30, 05 Lut 2009 |
|
|
dziekI za ustawienia. bo mam atraszny problem z druga kontra w xrr jak usliznie sie tylnia os...
A po zatym znowu ucze sie odnowa jezdzic, jazda myszka to byl pikus nawet w gt1:)))
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hemi dnia Czw 22:35, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzban
Ex member
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka :D
|
Wysłany: Pią 11:13, 06 Lut 2009 |
|
|
wow, nie wiem jak Sasek mozesz jezdzic z takimi ustawieniami Zmien na takie bedziesz o sek szybszy takie sa zalecane przez devsow. Odczujesz znaczącą poprawe. [link widoczny dla zalogowanych] Kąt mozesz ustawic jak chcesz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dzban dnia Pią 11:13, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sasek
LRT member
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Pią 11:39, 06 Lut 2009 |
|
|
720 stopni to dużo jak tam z kontrą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzban
Ex member
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka :D
|
Wysłany: Pią 18:56, 06 Lut 2009 |
|
|
Cytat: | Kąt mozesz ustawic jak chcesz | chodzi mi o ff
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hemi
LRT member
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Sob 12:36, 07 Lut 2009 |
|
|
powiem tyle, że:
1. FF od Dzban-a jest dobry do xfg, xrg i generalnie S1. W S2 przy tym ustawieniu siły kierownica jest twarda, trzeba sie z nią siłować (takie sa moje odczucia),
2. FF ustawiłem na 50%, to jest dla mnie najlepsze ustawienie siły. Reszte ustawień odnośnie ff z tego co podesłał Dzban,
3. Na razie kąt 200*, najbardziej mi na dzień dzisiejszy odpowiada (obecnie przeważnie XFR). Mam włączona kompensacje kąta skretu, przy małym kącie w XRR przeszkadza mi to płynnie jeździć...
Jak już dobrze opanuje kręcenie kierownica przesiąde sie na większy kat skrętu. Wydaje mi się iż najrozsądniejszym będzie kąt skrętu w granicach 360*.
Pożyjemy zobaczymy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sasek
LRT member
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Sob 13:36, 07 Lut 2009 |
|
|
Spoko Hemi ogarniesz to wszystko w tydzień Ja potrzebowałem mniej więcej tyle aby wszystko ogarnąć początkowo kończyłem gdzieś pod koniec stawki na CTRA race 1, wkurzałem się i mówiłem że na myszce było lepiej.
Potem jak sie nauczysz pomyślisz "jak ja mogłem na myszce latać?"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sasek dnia Sob 13:36, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hemi
LRT member
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Sob 14:34, 07 Lut 2009 |
|
|
jak gralem na myszce to sie dziwili ze takie czsy robie, inny set w xrr tyl docisniety przod mniej i sie jakos jezdzilo ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzban
Ex member
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka :D
|
Wysłany: Sob 17:05, 07 Lut 2009 |
|
|
hemi napisał: | powiem tyle, że:
1. FF od Dzban-a jest dobry do xfg, xrg i generalnie S1. W S2 przy tym ustawieniu siły kierownica jest twarda, trzeba sie z nią siłować (takie sa moje odczucia),
2. FF ustawiłem na 50%, to jest dla mnie najlepsze ustawienie siły. Reszte ustawień odnośnie ff z tego co podesłał Dzban,
3. Na razie kąt 200*, najbardziej mi na dzień dzisiejszy odpowiada (obecnie przeważnie XFR). Mam włączona kompensacje kąta skretu, przy małym kącie w XRR przeszkadza mi to płynnie jeździć...
Jak już dobrze opanuje kręcenie kierownica przesiąde sie na większy kat skrętu. Wydaje mi się iż najrozsądniejszym będzie kąt skrętu w granicach 360*.
Pożyjemy zobaczymy... |
200 to imo przesada. Nie mozna płynnie krecic kierownicą (lfsowa) Imo zacznij od 270. Ja na ten czas jezdze na 360 we wszystkich autach.
Co do twardosci ff to zawsze mozesz zmniejszyc. Ja w gtrach, formulkach jezdze na 40ff
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dzban dnia Sob 17:06, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietter
LRT member
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 18:45, 07 Lut 2009 |
|
|
Dzban napisał: | Ja w gtrach(...) jezdze (...) |
serio? :d
chyba zaraziłem się od guru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzban
Ex member
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka :D
|
Wysłany: Nie 10:21, 08 Lut 2009 |
|
|
Pietter napisał: | Dzban napisał: | Ja w gtrach(...) jezdze (...) |
serio? :d
chyba zaraziłem się od guru |
No ja juz zgłupiałem -.- w fzrerze na bl1 do igtc jezdze -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hemi
LRT member
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pon 17:39, 09 Lut 2009 |
|
|
ja nadal walczę z nadsterownością ;], zmieniłem kąt na 360*.
Poprawiło to sterowanie w XRR, przerabiam sety. Na pierwszy ogień poszły zmiany sił hamowania. Odciążyłem trochę tylną oś, samochód jest lekko nadsterowny. Powoli sie przyzwyczajam do tego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|